Klachtenregeling

1- Procedure

Zo snel mogelijk nadat u de gebreken heeft geconstateerd, moet u deze volledig en duidelijk omschreven schriftelijk indienen bij Flessenpost. Dat kan via de post naar onderstaand adres of via mailadres

Flessenpost.nl
Hoofdweg 37
1175 KL Lijnden (NH)
Nederland 
T : +31 (0) 23-5571741
E : info@flessenpost.nl
W : www.flessenpost.nl

 

2- Klachten behandeling

Uw klacht wordt binnen een termijn van veertien dagen na ontvangst daarvan beantwoord. Indien een klacht een langere verwerkingstijd vraagt, wordt binnen de termijn van veertien dagen geantwoord met een ontvangstbevestiging en een indicatie van wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
 

3- Geschillenregeling

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Bij klachten dient een koper zich allereerst te wenden tot Flessenpost.nl.  Bij klachten, die desondanks niet in onderling overleg opgelost kunnen worden, dient de koper zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur.

Deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de koper de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie.

De uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als koper stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de koper betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Voor verdere informatie over de klachtenregeling verwijzen wij u graag door naar de Algemene Voorwaarden.

 

Om je zo goed mogelijk te informeren gebruikt Flessenpost cookies op haar websites. Door op 'Accepteer cookies' te klikken of door deze website verder te bezoeken ga je akkoord met het plaatsen van cookies.